- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Assaig obert de ‘Com qui sent ploure’

Com qui sent ploure és el desè espectacle del cicle Verbatim de La Planeta. L’obra ens parla de l’excés, de voler més i més sense límit en nom del progrés, de no planificar, de tenir una lògica de bulímia capitalista, de bufet lliure, de menjar fins a ofegar-se, de quedar-se sense oxigen, de maltractar un cos, de col·lapsar-lo.
Es tracta d’un assaig obert d’un projecte escènic encara en procés de creació. L’activitat finalitzarà amb un col·loqui postfunció on es parlaran temes d’activisme mediambiental amb els convidats:
Enric Pardo, exregidor de sostenibilitat de Girona i membre de Renovem-nos i de l’Associació de Naturalistes de Girona.
Sergi Nuss Girona, portaveu del col·lectiu Renovem-nos i investigador de la UdG.
Eduard Ribot, advocat de SOS Costa Brava.















