Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assaig obert de ‘Com qui sent ploure’

21 setembre, 2023 | 19:00
Gratuït

Com qui sent ploure és el desè espectacle del cicle Verbatim de La Planeta. L’obra ens parla de l’excés, de voler més i més sense límit en nom del progrés, de no planificar, de tenir una lògica de bulímia capitalista, de bufet lliure, de menjar fins a ofegar-se, de quedar-se sense oxigen, de maltractar un cos, de col·lapsar-lo.

Es tracta d’un assaig obert d’un projecte escènic encara en procés de creació. L’activitat finalitzarà amb un col·loqui postfunció on es parlaran temes d’activisme mediambiental amb els convidats:

Enric Pardo, exregidor de sostenibilitat de Girona i membre de Renovem-nos i de l’Associació de Naturalistes de Girona.

Sergi Nuss Girona, portaveu del col·lectiu Renovem-nos i investigador de la UdG.

Eduard Ribot, advocat de SOS Costa Brava.

Mostra els detalls

Recinte